Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi BSP internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam velicina ne odogvara, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu premium.galerija@aksa.rs. Neophodno je da napišete broj računa/otpremnice, šifru proizvoda i veličinu koja bi Vam odgovarala.
Takodje ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamenite isti za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu premium.galerija@aksa.rs,napišete Vaš broj računa/otpremnice, šifru i veličinu proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.
U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Za uvažene reklamacije, BSP internet prodavnica snosi sve troškove transporta.
Proizvod poručen u BSP internet prodavnici ne može se menjati u nekom od maloprodajnih objekata BSP prodavnica.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.